HTML

Egy ínyenc kismama naplójából

Naplószerű bejegyzések egy kismamától, aki szeret főzni, a férjéről gondoskodni, és bízik abban, hogy hamarosan új taggal bővül a családja.

Friss topikok

  • Astrid Carolina: Szia:) Nagyon örülök,hogy rábukkantam a blogodra.Nagyon tetszik és mindig szivesen térek vissza ho... (2012.05.14. 14:38) Az első NST

Linkblog

Mégsem a 35. hét?

2011.10.05. 13:14 Quo usque?

2011. október 5.

Az első NST után tehát ultrahang vizsgálatra kellett mennem, mivel a  36. héten kötelező. Gondoltam, ez a pár nap nem számíthat, hiszen "csak"  35. hét péntekje van.

Hála Istennek, a baba megfordult, most már fejjel lefelé várja, hogy megérkezzék, így ez az akadály elhárult a természetes szülés elől. A kórházi ultrahangos készülék sokkal precízebb a szülészem magánrendelőjében lévőnél, így nem lepődtem meg, hogy a baba méretei kicsit máshogyan alakulnak az előző, 33. heti ultrahanghoz képest.

Most ugyanis a BPD (halántékok távolsága) 88 mm, a 33. héten 85 mm volt.

AD, vagyis a pocak átmérője 84 mm, ez a 33. héten már 88 mm volt. Vagyis vagy fogyott Bendegúz, vagy a készülék korábban nem pontosan mért.

A combcsontja a két héttel korábbi 64 mm-ről 71 mm-re nőtt.

Szóval, minden rendben Bendegúzzal.

Amikor hazaértem, és alaposabban megnéztem a kapott leleteket, akkor vettem csak észre, hogy mind a kezelőorvosom, mind az UH-t végző orvos 36. hetet írt a leletre, nem pedig 35. hetet. Lehet, hogy mégis az elsőnek megadott október 22-i terminus lesz a jó?

Csíkos Carnaroli

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carnaroli.blog.hu/api/trackback/id/tr553279954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása