HTML

Egy ínyenc kismama naplójából

Naplószerű bejegyzések egy kismamától, aki szeret főzni, a férjéről gondoskodni, és bízik abban, hogy hamarosan új taggal bővül a családja.

Friss topikok

  • Astrid Carolina: Szia:) Nagyon örülök,hogy rábukkantam a blogodra.Nagyon tetszik és mindig szivesen térek vissza ho... (2012.05.14. 14:38) Az első NST

Linkblog

MRT

2011.10.05. 13:35 Quo usque?

2011. október 5.

Az első NST alkalmával kaptam a kezelőorvosomtól egy "Magzatmozgást Regisztráló Táblázat" elnevezésű iratot, röviden MRT-t. A táblázatba a 35. héttől kezdve kell bejegyezni a baba mozgásának az időpontját. Az instrukciók szerint minden nap 17 órától kényelmesen bal oldalra kell feküdni, számolni a baba mozgásait. A 10. mozgás időpontját kell bejelölni.

Ezen azért eléggé meglepődtem. Oké, a 36. héttől már illendő táppénzes állományba vonulni vagy szülési szabadságra menni, de mi garantálja, hogy a kismama pont ráér 17 órától? És ki tudja, meddig kell figyelni, hogy meglegyen a 10. mozgás? Nekem pont 17 órakor kell vacsoráznom, így fel voltam háborodva az MRT követelményein.

No, sebaj, az első nap kicsit később - no jó, 19 órától kezdtem a magzatmozgások számolását. Vagyis kezdtem volna, mert kb. 19.05-kor már aludtam, a férjem ébresztett 21.15-kor... Erről ennyit. A második nap el is felejtettem, mi a kötelességem, a harmadik nap meg úgy voltam vele, hogy 18 óra előtt jönnek hozzám a testvéremék, inkább gyorsan összepakolok. Rossz anya leszek!

De a 4. nap nekiálltam 17 órakor a számolásnak, inkább csúsztattam a vacsora időpontját. És lám, már az első negyed órában megvolt a 10 mozgás! És másnap is!

Egyelőre itt tartok, remélem, lesz kitartásom, erőm ahhoz, hogy még erre is koncentráljak.

Csíkos Carnaroli

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carnaroli.blog.hu/api/trackback/id/tr113280008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása