HTML

Egy ínyenc kismama naplójából

Naplószerű bejegyzések egy kismamától, aki szeret főzni, a férjéről gondoskodni, és bízik abban, hogy hamarosan új taggal bővül a családja.

Friss topikok

  • Astrid Carolina: Szia:) Nagyon örülök,hogy rábukkantam a blogodra.Nagyon tetszik és mindig szivesen térek vissza ho... (2012.05.14. 14:38) Az első NST

Linkblog

Végre érzem a baba mozgását!

2011.07.05. 08:46 Quo usque?

2011. július 5.

Nagy nap volt a július 3-i vasárnap: először éreztem teljes bizonyossággal, hogy mozog Bendegúz. Kicsit mintha finoman megnyomkodta volna belülről a "lakás falát", máskor meg mintha oda-vissza úszott volna a magzatvízben.

Már hetek óta figyeltem az apró, belső buborékokra, néha mintha egy-egy pillanatra önkéntelen izomrángásnak véltem volna valamit. Most már biztosan tudom, hogy azt is Bendegúz csinálta, csak annyira finom, annyira óvatos volt, hogy nehezen tudtam kifürkészni az eredetét.

Vasárnap délután kicsit szundikáltunk a férjemmel, hátulról átölelt, és a pocakomon nyugodott a keze. Éppen csak szenderegtem, így egyből megéreztem, amikor a korábbinál erősebben kezdett mozogni a baba, pont a férjem keze alatti részen. Addig szólongattam a férjem, amíg felébredt, és ő maga is érezte Bendegúz ficánkolását. Annyira jó volt, hogy ő is érezte, mert titokban egy kicsit féltem attól, hogy csak hallucinálom az egészet.

Biztos az sem véletlen, hogy pont "apa" keze alatt kezdett el mozogni, azt olvastam, hogy a babák ennyi idősen már egyértelműen érzik, ha valaki a pocakra teszi a kezét. Odasimult "apa" tenyeréhez.... Tudom, hogy érzelgőse hangzik, de olyan megható volt.

Csíkos Carnaroli

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carnaroli.blog.hu/api/trackback/id/tr643040725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása