HTML

Egy ínyenc kismama naplójából

Naplószerű bejegyzések egy kismamától, aki szeret főzni, a férjéről gondoskodni, és bízik abban, hogy hamarosan új taggal bővül a családja.

Friss topikok

  • Astrid Carolina: Szia:) Nagyon örülök,hogy rábukkantam a blogodra.Nagyon tetszik és mindig szivesen térek vissza ho... (2012.05.14. 14:38) Az első NST

Linkblog

30. heti ultrahang

2011.08.26. 10:04 Quo usque?

Jelenleg a 30. hétben vagyok, sor került a kötelező ultrahang vizsgálatra. Kár, hogy az eddig engem vizsgáló orvos szabadságon volt, és egy ismeretlen doktorhoz kerültem. Ráadásul nem volt külön monitorom, így nem is láthattam Bendegúzt.

A baba még mindig nem fordult meg, a feje felfele van, medencevégi fekvésű (ezt eddig én úgy ismertem, farfekvéses). Kicsit jobbra húzódott a pocakomban, ott a buksija, teste, popsija, a keze és a lába meg balra néz. És arrafelé is üt, rúg.

A két halántékcsontja közötti távolság 80 mm, ez nem a 30., hanem a 31. heti méretnek felel meg. A hasa átmérője 79 mm, a combcsontja 59 mm, mely 30. heti méret. Szóval, ha a mérések pontosak, egy kicsit nagyobb a buksija az átlagosnál. Mit is mondhat erre egy elfogult szülő? Kérem, annak a sok észnek el kell valahol férnie...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carnaroli.blog.hu/api/trackback/id/tr63181437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása