HTML

Egy ínyenc kismama naplójából

Naplószerű bejegyzések egy kismamától, aki szeret főzni, a férjéről gondoskodni, és bízik abban, hogy hamarosan új taggal bővül a családja.

Friss topikok

  • Astrid Carolina: Szia:) Nagyon örülök,hogy rábukkantam a blogodra.Nagyon tetszik és mindig szivesen térek vissza ho... (2012.05.14. 14:38) Az első NST

Linkblog

Szeretlek

2013.02.18. 14:38 Quo usque?

Drága, édes, kicsi, tündér Bendegúzom!


Nem tudom, mi történik a műtét során vagy után, ezért pár dolgot mindenképpen szeretnék neked elmondani.


Azt hiszem, új életet kaptam, amikor megfogantál bennem. Hatalmas öröm volt bennem, és várakozás rád, vágyakozás utánad. És amikor megszülettél, minden megváltozott. Sosem felejtem el az első mosolyod, mely a foci labdának szólt, s a másodikat, mely már nekem. Onnantól kezdve kezdtem el élni igazán. Minden pillanatomat bearanyozta az elbűvölő kedvességed, a ragaszkodásod, a szereteted, az őszinteséged. Olyan mérhetetlen boldogságot és örömet hoztál az életembe, amelyet leírni képtelenség. Minden nap elképedtem azon, hogy mennyi mindent tudsz és megértesz, hogy milyen rohamosan fejlődsz, hogy milyen kitartó vagy. Annyira szeretem, hogy szeretsz nevetni! Hogy szereted, ha csiklandozlak, hintáztatlak, pörgetlek. Minden porcikádat szeretem, de leginkább a gyönyörű lelkedet! Imádkozom, hogy boldog, egészséges ember légy, hogy szeressél, és viszont szeressenek. Úgy vagy tökéletes, ahogy a Jóisten megteremtett, erős akarattal, hihetetlen intellektussal, kiegyensúlyozottsággal.

Mindenkinél jobban szeretlek téged: édesanyád.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carnaroli.blog.hu/api/trackback/id/tr184711956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása