HTML

Egy ínyenc kismama naplójából

Naplószerű bejegyzések egy kismamától, aki szeret főzni, a férjéről gondoskodni, és bízik abban, hogy hamarosan új taggal bővül a családja.

Friss topikok

  • Astrid Carolina: Szia:) Nagyon örülök,hogy rábukkantam a blogodra.Nagyon tetszik és mindig szivesen térek vissza ho... (2012.05.14. 14:38) Az első NST

Linkblog

"Elég nagy a hasad!"

2011.07.04. 16:45 Quo usque?

2011. július 4.

Egyszerűen annyira elegem lett abból, hogy mindenki megjegyzéseket tesz a hasam méretére, hogy ki kell öntenem a lelkemet a blogon.

Igen, egyre jobban nő a pocakom, nem tudok mit tenni ellene, a természet végzi a dolgát. A családtagoktól, barátoktól eddig csak biztatást kaptam, azonban az alkalmi ismerősök és az idegenek szünet nélkül teszik a megjegyzéseket.

Azzal kezdődött, hogy egy hónapja becsöngetett az éves egyházi adót szedő néni hozzánk. Évente egyszer találkozom vele, örömmel állapította meg, hogy bővül a család. Miután közöltem, hogy hányadik hétben vagyok, epésen megjegyezte, hogy "Ahhoz képest elég vastag ám!" - annyira jól esett!!! Próbáltam védekezni, hogy alapban sem vagyok nádszál karcsú, de nem segített, lenéző tekintetével visszavonhatatlanul besorolt a magát elhagyó, szétfolyó kismamák táborába.

Aztán múlt héten 20 perc leforgása alatt két alkalmi ismerős is megállapította - mi több, nyíltan a szemembe mondta -, hogy öt hónaposan óriási a hasam. Az egyik még pimaszul meg is kérdezte, hogy mennyit híztam eddig! Azon túl, hogy semmi köze hozzá, én ezt szándékos provokációnak és nyílt szemtelenségnek vettem. A hab a tortán az volt, hogy közölte, hogy elég öreg vagyok az első a gyerekhez, de hát a mai fiatalok inkább élik a világukat. A nőt egyébként akkor láttam életemben először.

És ami ma feltette az i-re a pontot: a reumatológián az asszisztens szintén közölte, hogy a 23. héthez képest nagyon nagy a hasam. Kész, elég volt, nem bírom!!! Nem lehet mindenki (jobban mondva: én nem vagyok) Rubint Réka, diétázó-fitnesz edzést tartó-sportos-egészséges kismama.

Azt hiszem, ennyivel túl is lépek a kritikákon, és megpróbálom a várandósság szépségeit megélni önvád és lelkiismeret-furdalás nélkül.

... Hol is az a bánatűző csoki jégkrém?

Csíkos Carnaroli 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carnaroli.blog.hu/api/trackback/id/tr113038825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása